Pristatymas

Prekes, kurias turime sandėlyje, paruošime atsiėmimui / išsiųsime Jums per 3-5 darbo dienas. O dėl kitų prekių (šiltnamių, stoginių) pristatymo terminų teiraukitės pas vadybininką, jei tai nėra nurodyta prie konkrečios prekės.

Pristatymo į namus kaina skaičiuojama prekių krepšeliui ir priklauso nuo užsakytų prekių dydžio / svorio (pristatymo kaina niekada nebus didesnė kaip 100 Eur), bei ji yra vienoda visoje Lietuvoje (išskyrus Neringą). Jei Jūs gyvenate Neringoje ir norite užsakyti pristatymo paslaugą, susisiekite >>

PrekėPristatymo kaina
Šiltnamis „SANUS“ (polikarbonatinis)30 EUR
Šiltnamis „SANUS“ (stiklo)45 EUR
Šiltnamio lentynėlė, augalų parišimo komplektas5 EUR
Automatinis stoglangių atidarytuvas, laistymo sistema9 EUR
Lauko šildytuvas30 EUR
Terasinės lentos50 EUR
Stoginės terasai „REGIUM“100 EUR

Užsakytas prekes galite atsiimti patys iš mūsų sandėlio (žr. Kontaktai) darbo dienomis, nuo 8:30 iki 16:30 val.

Pageidaujamą prekių atsiėmimo laiką galite suderinti el. paštu: aurimas@dug.lt

Įsigytas stogines terasai galite sumontuoti patys (atsisiųskite instrukciją) arba užsakyti papildomai stoginės montavimo paslaugą ir tai padarysime už Jus.

Norėdami susitarti dėl stoginės montavimo, parašykite mums ir dėl Jums patogaus montavimo laiko susisieksime papildomai el. paštu arba nurodytu telefono numeriu pateiktu užsakyme per 3 d.d. po užsakymo patvirtinimo.

Įsigytus šiltnamius galite sumontuoti patys arba užsakyti papildomai montavimo paslaugą pas mūsų partnerius. Dėl kontaktų kreipkitės el. paštu >>

L dydžio šiltnamio montavimo instukcija >>

XL dydžio šiltnamio montavimo instukcija >>

Prekių grąžinimas

UAB “Ontragie” darbuotojai stengiasi, kad kiekvienas klientas liktų patenkintas įsigyta preke ar suteiktomis paslaugomis bei rekomenduotų savo draugams, todėl iškilus klausimams ar turint nusiskundimų, kviečiame nedelsiant susisiekti su mumis el. p. info@dug.lt (prašome nurodyti savo užsakymo numerį) ir kartu rasime geriausią sprendimą.

Žemiau pateikiamos bendrosios taisyklės. Pagrindinės šiose taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) (toliau – Civilinis kodeksas) šeštosios knygos IV dalies XXIII skyriaus pirmajame, antrajame, trečiajame ir ketvirtajame skirsniuose vartojamas sąvokas.

  1. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
    • pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
    • atitinkamai sumažinti prekės kainą;
    • per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
    • atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
    • vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
  2. Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas.
  3. Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 1 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.
  4. Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 1 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
  5. Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 3 darbo dienas raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos (toliau – Valstybinė ne maisto produktų inspekcija) dėl prekės kokybės įvertinimo, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui. Kokybės įvertinimo išlaidas apmoka kaltoji šalis.
  6. Jeigu pardavėjas nevykdo šių taisyklių 3 ar 5 punktuose nurodytų reikalavimų, pirkėjas dėl prekių kokybės įvertinimo gali kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas apie tai pranešti pardavėjui.
  7. Pardavėjas ir/ar pirkėjas, jeigu pageidauja, gali dalyvauti įvertinant prekės kokybę.
  8. Pagal šias taisykles, dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kg svorio) netinkamos kokybės ne maisto prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti veža pirkėjas, jei nesuderinta su pardavėju kitaip.
  9. Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, neteisingai laikėsi pateikiamų instrukcijų, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
  10. Jeigu pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, jis turi teisę per keturiolika dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jeigu pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke. Jeigu pardavėjas neturi pakeitimui tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per šio punkto pirmojoje pastraipoje nurodytą terminą grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.
  11. Prekės, nurodytos šių taisyklių 10 punkte, keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo savo pageidavimą. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.
  12. Pirkėjas gali pasinaudoti šių taisyklių 10 punkte nustatyta teise, jeigu prekė nebuvo naudojama, ji nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
  13. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti pirkėjui.
  14. Pirkėjo ir pardavėjo teises bei pareigas reglamentuoja Civilinio kodekso šeštosios knygos IV dalies XXIII skyriaus pirmojo, antrojo, trečiojo ir ketvirtojo skirsnių nuostatos.
  15. Norint susigrąžinti sumokėtus pinigus ne dėl įmonės kaltės, bus išskaičiuojamas 10 EUR mokestis už patirtas bankines ir administravimo išlaidas.