Pristatymas
Prekes, kurias turime sandėlyje, paruošime atsiėmimui / išsiųsime Jums per 3-5 darbo dienas. O dėl kitų prekių (šiltnamių, stoginių) pristatymo terminų teiraukitės pas vadybininką, jei tai nėra nurodyta prie konkrečios prekės.
Pristatymo kaina:
Pristatymo į namus kaina skaičiuojama prekių krepšeliui ir priklauso nuo užsakytų prekių dydžio / svorio (pristatymo kaina niekada nebus didesnė kaip 100 Eur), bei ji yra vienoda visoje Lietuvoje (išskyrus Neringą). Jei Jūs gyvenate Neringoje ir norite užsakyti pristatymo paslaugą, susisiekite >>
Prekė | Pristatymo kaina |
Šiltnamis „SANUS“ (polikarbonatinis) | 40 EUR |
Šiltnamis „SANUS“ (stiklo) | 45 EUR |
Šiltnamio lentynėlė, augalų parišimo komplektas | 5 EUR |
Automatinis stoglangių atidarytuvas, laistymo sistema | 9 EUR |
Lauko šildytuvas | 30 EUR |
Terasinės lentos | 50 EUR |
Stoginės terasai „REGIUM“ | 100 EUR |
Atsiėmimas iš sandėlio:
Užsakytas prekes galite atsiimti patys iš mūsų sandėlio (žr. Kontaktai) darbo dienomis, nuo 8:30 iki 16:30 val.
Pageidaujamą prekių atsiėmimo laiką galite suderinti el. paštu: aurimas@dug.lt
Stoginių montavimo paslauga:
Įsigytas stogines terasai galite sumontuoti patys (atsisiųskite instrukciją) arba užsakyti papildomai stoginės montavimo paslaugą ir tai padarysime už Jus.
Norėdami susitarti dėl stoginės montavimo, parašykite mums ir dėl Jums patogaus montavimo laiko susisieksime papildomai el. paštu arba nurodytu telefono numeriu pateiktu užsakyme per 3 d.d. po užsakymo patvirtinimo.
Šiltnamio montavimo paslauga
Įsigytus šiltnamius galite sumontuoti patys arba užsakyti papildomai montavimo paslaugą pas mūsų partnerius. Dėl kontaktų kreipkitės el. paštu >>
Prekių grąžinimas
UAB “Ontragie” darbuotojai stengiasi, kad kiekvienas klientas liktų patenkintas įsigyta preke ar suteiktomis paslaugomis bei rekomenduotų savo draugams, todėl iškilus klausimams ar turint nusiskundimų, kviečiame nedelsiant susisiekti su mumis el. p. info@dug.lt (prašome nurodyti savo užsakymo numerį) ir kartu rasime geriausią sprendimą.
Žemiau pateikiamos bendrosios taisyklės. Pagrindinės šiose taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) (toliau – Civilinis kodeksas) šeštosios knygos IV dalies XXIII skyriaus pirmajame, antrajame, trečiajame ir ketvirtajame skirsniuose vartojamas sąvokas.
- Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
- pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
- atitinkamai sumažinti prekės kainą;
- per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
- atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
- vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
- Vartotojas, pirkęs prekes internetu, turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (kitaip tariant, grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.).
- Pardavėjas yra atsakingas vartotojui už bet kokią prekių kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo.
- Pirkėjas pardavėjui pateikia raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną iš šių taisyklių 1 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas.
- Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti šių taisyklių 1 punkto reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
- Kilus nesutarimų tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pardavėjas, gavęs raštišką pirkėjo prašymą, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pirkėjo prašymo gavimo dienos, jeigu kiti teisės aktai nenustato kitaip, pateikti pirkėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą. Tais atvejais, kai pardavėjas turi prekės kokybę įrodančius dokumentus, jų kopijos privalo būti pridėtos prie pardavėjo atsakymo pirkėjui. Jei problemos išspręsti nepavyksta, pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą. Ginčo metu prireikus įvertinti prekės kokybę, įvertinimo išlaidos apmokamos teisės aktų nustatyta tvarka.
- Pagal šias taisykles, dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kg svorio) netinkamos kokybės ne maisto prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti veža pirkėjas, jei nesuderinta su pardavėju kitaip.
- Jeigu pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, neteisingai laikėsi pateikiamų instrukcijų, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
- Pirkėjo ir pardavėjo teises ir pareigas reglamentuoja Civilinio kodekso normos.